2013. április 29., hétfő

Hetvegi kalamajka


Csutortokon volt a mozikban eloszor Iron Man es mivel egy kis szitteles miatt nem tudtam menni, pentek reggel az volt az elso dolgom, hogy jegyet foglalok a moziban, hogy nehogy lemaradjak a filmrol :D Mivel a kedvenc mozimban nem volt Iron Man vetites, igy uj mozi utan kellett neznem ahol meg a mozis kartyamat is hasznalhatom. Kiderult, hogy 30percre tollem Crockelwoodban van egy mozi, igaz fogalmam sem volt, hogy mere kell elindulnom, igy ugy dontottem buszra szallok, kinyomtatom az utvonalat es a megallotol tovabb gyalogolok. Nem lattam ra semmi eselyt , hogy eltevedjek. De nem is en lettem volna ha persze nem rossz iranyba indulok ….a buszmegallotol terkeppel a kezemben, elkezdtem setalni  es miutan sehogy sem lattam azt az utat amire ra kellett volna ternem leszolitottam ket sracot akik helybelinek neztek ki, hogy mondjak mar meg, hogy mere van a mozi, mert meg a vegen lekesem a filmet amire mar regota varok.
Szerencsere tudtak mere kell mennem,es az idosebbik srac el is kisert aztan a mozi bejaratahoz, hogy nehogy meg utkozben eltevedjek valahol. Persze ok is azt hittek, hogy kb 17eves vagyok es miutan lelomboztam oket azzal, hogy en bizony 25vagyok, az idosebbik srac megdicserte a Marveles polom es elkezdtunk beszelgetni arrol, hogy kinek ki a kedvenc szuperhose es hogy miert.
Aztan jott a kerdes, hogy en miert jarok moziba egyedul, nincsenek barataim?? Ummm hat…vannak de..aaaa nem lenyeg hallottal az uj Thor filmrol, lattad az elozetest? kerdessel probaltam haritani, szerencsere sikeresen. Utalom mikor idegenek a sajat nyomorommal jonnek :D
Miutan megkoszontem a sracnak, hogy ilyen kedves volt, o hirtelen megolelt en meg csak alltam….mert lefagytam….majd jott a kerdes, hogy van-e baratom….(utalom ezt a kerdest) Mivel nyilvanvalo es szerintem kilometerekrol orditt, hogy velem senki sem jar, nem hazudhattam neki, hogy de igenis van, vagy nem mondhattam az igazsagot sem, hogy kepzeletbeli kapcsolatban elek B.C.-el. Szal jott a szokasos, bocsi de meleg vagyok mg amugy is eleg furcsa szemelyisegem van es azzal fakepnel hagyva szegenyt berohantam a moziba.
Miutan gyorsan megvettem a jegyem es feltankoltam magam cukorkaval es kolaval,  szembe jott velem Iron Man, nah jo nem az igazi csak egy mozis fiu aki annak volt beoltozve, o megdicserte a polom en a jelmezet, de sajnos nem tudtam rohoges nelkul megallni es ne megdicserni a jelmez alol kikandikalo pottyos zoknijat :D
A film fantasztikus volt, tuti meg megnezem parszor, de nem irom le mirol szol, mert kozuletek biztos sokan meg nem lattak es nem akarom elrontani az elmenyt :D
Szombaton talalkoztam egy honap kimaradas utan Gabyval elmentunk kavezni es pletykalkodni a kedvenc helyemre. Jo volt ujra latni ennyi ido utan, beszelgetni egy kicsit, bar egyben nagyon furcsa is.
A kavezas utan o Ibolyahoz en meg hazajottem vacsizni es Doctor Who-t nezni. Pont amikor elkezdodik a Doctor Who szol a telefonom, ibolya hiv, hogy gyorsan kapjam magam ossze mert megyunk Gabyhoz es ott toltjuk a hetveget. Elso reakciom persze az volt, hogy de aaaa Doctor Who most kezdodott meg, meg kell neznem….De nem, nem hagytak, hogy nezzem a draga doctorom, oltoznom kellett mert mar elindultak felem, hogy biztosan menjek veluk.
Mivel nekik nagyon bulizhatnekjuk volt elmentunk egy pub-ba ahova miattam persze nem mehettunk be, a kidobo fiu szerint mivel meg 17nek sem neztem ki hahaaa jo vicc
Aztan vegul volt egy hely ahova ID nelkul is bemehettem, igaz kellett egy kicsit gyozkodni a biztonsagi fiut a koromrol :D
A buli nem volt nagy durranas, es miutan par szerencsetlen (bocsika) nem volt kepes felfogni, hogy en nem akarok ismerkedni megkertem a lanyokat, hogy menjunk haza mert mar nagyon unom.
Imadom Gabynak a hazibacsijat, olyan jopofa, elbeszelgettunk a mutetemrol, mert o fogorvos , megnyugtatott, hogy szerinte minden rendben lesz es ne aggodjak es, hogy babapapin kell elnem egy honapig szal szokjak hozza a gondolathoz :D Az az erzesem, hogy a nyaron megszabadulok par kilotol majd :D
Miutan annyit aradoztam a lanyoknak az uj Iron Man filmrol, hogy milyen jo es nekik is latniuk kell eljottek velem megnezni :D Egy hatalmas zacsko edesseget csempesztunk be ami a film vegere termeszetesen elfogyott, aztan amikor setaltunk ki csinaltunk par fotot rolam es az eletnagysagu B.C karton szoborral :D :D hihetetlenul fantasztikusak vagyunk agyutt B.C-vel :D
Miutan ket oras az ut Gabytol haza Hampstead-be en szinte elaludtam a faradsagtol a metron, de a Star Trek-es poszterek minden megalloban nem hagytak, hogy lecsukodjon a szemem :D el sem hiszem, hogy ket het mulva B.C. a vasznon lesz es en minden nap kisebb szivrohamot fogok kapni a moziba a tokeletes hatsofeletol :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak