2013. április 22., hétfő

Are you fucking kidding me??!!??


Ez egye eleg negativ hangvetelu bejegyzes lesz, de nem tudom most magamra eroltetni a funny face-t.

Azt hiszem jobb lett volna ha szerdatol kilovom magam a holdra, vagy legalabb is egy olyan helyre ahol nincsenek emberek.
Ha ujraszulethetnek tuti suni lennek, akkor leglabb senki nem banthatna vagy en szurnam meg jol azt aki bant, mindent osszeveve kurvara elcseszett az egesz.
A het kozeben kaptam egy hirt amitol ugy ereztem , hogy egy System of a down koncerten tombolo kozonseg pogozik vegig a szivemen. De osszeszedtem magam, hisz nem dolt ossze a vilag csak egy dolog amiben remenykedtem nem jot ossze de talan a tobbi , talan a tobbi … haha neha kurvara naiv tudok lenni.
Csutortokon felhivtam anyat es felvazoltam neki a regen  dedelgetett tervemet, hogy szeretnek 6honapra Ausztraliaba menni, nem akartam , hogy rogton valaszoljon ezert mondtam neki, hogy majd hetfon ujra hivom es addig hozza meg csak a dontest.
Penteken elmentem este moziba, mivel ereztem, hogy ki kell szabadulnom itthonrol, felhivtam Ibolyat, h van-e kedve esetleg jonni, de nem akart mozira kolteni, megbeszeltuk, h utanna talalkozunk es beulunk valahova dumalni. Elmentem a moziba es buszken mutatta a tagsagi kartyam amivel ingyen mozizhatok, benaztam egy parat a bufenel a popcornos zacsival majd a megmaradt popcornal behuppantam a szekembe.
Mivel csak jot olvastam a filmrol es ugy is volt beharangozva, h ez az ev horror filme ezert semmi ketsegem sem volt afelol, hogy jo lesz. Nah persze, hogy a legbenabb film volt amit valaha lattam, atrohogtem a fel filmet vagy eppen azon aggodtam, hogy a mellettem ulo kinai srac izgalmaba nehogy eltorje az ujjait annyira izgult szegenykem, hogy mi fog tortenni.
A mozi utan talalkoztam Ibolyaekkal, akik a legnagyobb meglepetesemre, party cuccban voltak, en meg a kis laza mozizos szerelesemben.
Mondtak, hogy ok vegul is szeretnenek bulizni es menjunk mar clubbozni, hisz pentek van, en kb kopni nyelni nem tudtam a meglepetestol mert biztos voltam benne h ilyen szerelesben engem egy csicsas clubba sem fognak beengedni, igen, igen , megint tevedtem (sajnos).
Mire eszbe kaptam volna mar bent is voltunk, ok a barpult fele futva en meg zsebredugott kezzel(tudom, tudom, nem illilk) ballagtam.
Mikozben vartam, hogy megkapjak a rendelesuket, valami indiai faszi odajott, hogy had fizessen nekem valamit, jelzem kb a vallamig ert, lenezek ra, es szep finoman elkuldom.
Lehet nem beszelte jol a nyelvet, vagy en nem tudom rendesen elkuldeni az embereket, de meg jo parszor rakerdezett, hogy nem iszom-e valamit, vegul elszakadt a cerna nallam is, es ahogy meg soha senkinek jol beolvastam neki. Nem szep tudom, de nem birom ha suketkedik valaki.
Mivel eleve semmi kedvem nem volt bulizni, ahogy mostanaban nagyon semmihez sincs, ket ora mulva haza is jottem, bedoltem az agyba es rajzfilmet neztem :D
Szombaton tortent egy kis jo dolog is, mivel elmentem a Hunterian muzeumba ahol a beteg mosoly rafagyott a kepemre ahogy haladtam vegig a sorok kozott, talan ez a legkisebb es az egyik legjobb muzeum Londonban. Erdemes megnezni.
Aznap este 7kor lefekudtem, mert mar nem volt kedvem semmihez es senkihez, Szabo Magdan kivul.
Mivel vasarnap az a nap amikor mindig meglepem magam valamivel, elmentem pizsit venni magamnak egy szep nyuszikas es spongybob-ossal tertem haza, mindketto hiperszuper cuki. 
Mikor delutan hazaertem a szulok es a gyerekek eppen indultak partyzni valahova, amikro az anyuka visszalepett az ajtobol es megkerdezte, hogy minden rendben van-e, mert latszik, hogy nem vagyok boldog, nekem a konnyeim osszegyultek a szememben, es csak annyit tudtam mondani aaaa persze, minden okes, ne aggodj, jo bulizast, majd feljottem a szobamba. 
De ez csak egy olyan mondat volt amit mindenkinek mondok, mert mondani kell.
Par oraja felhivtam anyat, hogy megis mit szolna az Ausztralias tervemhez, mert erzem . hogy ezt igy mar nem birom tovabb. A valasz egy alapos fejmosas volt, es az, hogy ezt megis, hogy kepzelem, ott hagyom a jo kis allasom Pesten(szerinte) , hogy Londonba utazzak, most meg ujra elakarok menni?....
A lenyeg az, hogy mindenki ertse,hogy miert kell anya engedelye, mert ugye o tamogatna anyagilag, ahogy azt eddig es most is teszi.
 Ha megis kitudnam gyujteni a repcsijegyre a peznt Szeptemberig, o biztositott arrol, hogy nem fogja fizetni a sminkes sulimat sem a lakast amig suliba jarnek.
Akkor osszegezzunk: van egy eletem, amivel most jelenleg azt sem tudom mihez kezdjek, rajottem, hogy nem erzem jol magam tarsasagban es egyre jobban magamba fordulok. Az almaim kezdenek szertefoszlani es ugy erzem, hogy megfulladok. 
Jo lenne ujra ugyanaz a cserfes lany lenni aki regen voltam, jo lenne ujra ratalalni es nevetni vele a parkban....de valahova nagyon elveszett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak