2013. április 16., kedd

A tortilla es II Henry esete

Miutan az indiai merges neni kipakolt minket zombitamadas utan az aruhazbol torten ugyanis, hogy...jajjj de ne haladjunk annyira elore.
Szepen sutott a nap a delutan es en teljesen biztos voltam benne, hogy engem es Ibolyat semmi sem akadalyozhat meg abban, hogy megvegyem a nagy adag csokis fankomat amire mar este ota vagytam.
Levettem a polcrol a legcsokisabb fankocskakat es Ibolya is kivalasztott maganak par szines cukormazasat...amikor megszolalt a hang, a hang ami megakadalyozta, hogy fankot egyek. Ami miatt szinte sirva fakadtam az aruhaz kozepen. "Kerjuk hagyjak el az epuletet veszhelyzet van!"
Hogy mi? hogy pont most?? na ne vicceljenek mar!! magamhoz oleltem a fankjaimat es probaltam odaosonni  az automata penztarhoz,hogy kifizessem a fankocskakat, Ibolya szorgalmasan kovetett a sorok kozott.
Mindenki rohant kifele az aruhazbol hirtelen csend lett es rajottunk, hogy lehet mar senki sem maradt csak mi. Lepeseket hallottam a lisztes pol felol es en mar vartam a zombikat a lisztes polc mogott, hogy vajon mikor fognak tamadni. Vagyis csak egy bizonyos zombira vartam a tobbi nem nagyon erdekelt, a zombit Kieren-nek hivjak es mivel befejezte a szerepet az In the flesh sorozatban, arra gondolt, hogy jon es megvigasztal engem, hogy ne sirjak, hisz fog o meg szerepelni csodas filmekben ahol csodasan fogja rebegtetni azokat az oriasi szempillait. De nem Kieren lepett elo a lisztes polc felol es meg nem is egy zombi , hogy falatozzon belolem, hanem egy merges indiai neni aki csipore tett kezzel kerdezte, hogy mi megis mi a jo fenet csinalunk itt amikor el kell hagyni az epuletet??
Mi csak megszeppenve alltunk a fankjainkal a kezunkben mire hirtelen elnevettuk magunkat es megmondtuk a neninek, hogy mi csak a fankjainkat szeretnenk kifizetni hisz mar annyira kivanjuk oket.
De a neni nem engedte, megkert minket, hogy tegyuk le a fankokat es menjunk ki az aruhazbol.
Fajo szivvel bucsut intettunk a fankoknak a merges  indiai neninek es kiballagtunk az epuletbol.
Az epulet elott allva korogo gyomorral nagyon szomoruan neztunk egymasra Ibolyaval, amikor eszembe jutottak a mekis kuponjaim, aztan mar futottunk is a meki fele kifosztani azt.
Mikozben a kolamat szurcsolgettem a mekiben besetalt egy kocka srac es elismero pillantast vetett a polomra aztan majd ram mosolygott ezzel szinte a halalomat okozta szegeny, hisz felrenyeltem a kolam ettol a mosolytol :D
Ha mar a polonal tartunk ma jott meg a Sherlock-os polom, es szinte osszek#kiltam magam annyira fantasztikusan csodalatos rajta B.C :) nah jo az egesz polo az nah de B.C. awwww.

Ezert kaptam a mosolyt;) vagyis lehet B.C. kapta de az mar mellekes

Szinte el is felejtettem II Henry-rol irni, latjatok ezt teszi velem B.C. ha egyszer el kezdek rola beszelni :)
Tortent ugyanis, hogy a kislanyomnak holnap tori tesztje lesz, anyu meg tortillat keszitett vacsira, a kilany meg mindenkepp velem szerette volna megtanulni a tori leckejet amiben csakis II Henryrol van szo:) Nem mintha bajom lenne a tortenelemmel, de amikor ehes vagyok es tortilla van valahogy nem szeretnem, ha Henry kozem es a tortilla koze allna. Bocsi Henry de most a tortillat valasztom. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak