2013. április 3., szerda

Az elveszett barany visszater :D


Uhh…irulok pirulok, hogy mar lassan egy eve nem irtam semmit , de ujra kedvet kaptam hozza . A baratnom tanacsara oszinte leszek veletek es elmondom, hogy eddig miert is nem irtam. Nah szoval komaba estem egy fel evre es amikor felebredtem ujra kellett tanulnom irni es olvasni is, de mivel eloszor angolul tanultam meg es csak utanna magyarul igy sokkal tobb idobe telt a felepules.
Ennyi lenne a story, kedveskeim :D Nah jo nem is estem komaba es nem is kellett ujratanulnom magyarul csak egy lusta dog vagyok, de ezzel szerintem senkinek sem mondtam ujat :P
A “konyvem” megirasa viszont sikeresen befejezodott, es mivel kiirtam magambol mindent a problemak es a szorongasok nagy resze el is tunt. Persze sok segitom is volt akiknek kionthettem neha a lelkem.
Kezdek kilepni a “sajnaljuk magunkat” allapotbol mert valahogy nem tetszik a  depis Kitty oldalam es masokat is eltaszitok ezzel magamtol amit egyaltalan nem szeretnek.
Hogy egy kicsit kepbe legyetek, hogy mi is tortent velem amiota nem irtam nekifogok meselni :D
Otthon toltottem anyaval a Karacsonyt es Szilveszterkor mar azzal az elhatarozasal jottem vissza, hogy en csaladot valtok, nem azert mert nem jovunk ki jol egymassal vagy ilyesmi csak nagyobb fizura vagytam.
Nekifogtam a csaladkeresesnek sajnos nem nagy sikerrel, de kozben mar szereztem valakit a helyemre aki Februar vege fele be is koltozott. Mivel nagyon jo a kapcsolatom a csaladdal nem akartak, hogy elkoltozzek Gabyhoz amig nem kapok mas csaladot. Igy bekoltoztem a vendegszobaba, es probaltam segiteni a lanynak beilleszkedni.
Elso este lementem anyuhoz, hogy megkerdezzem, hogy tetszik neki a lany, szegenykem megolelt es csak annyit mondott, hogy jajj Kitty o nem olyan mint te. Mondom neki nyugodjon meg mert biztos belejon a lany…..hat nem jot bele szegeny, en ugy vagyok vele ha uj helyre kerulok akkor elso heten sot elso honapban probalom a maxot kihozni magambol es megszeretetni magam, de a lany sajnos nem igy gondolta.
Minden este kiment, es nem is takaritott rendesen arrol nem is beszelve, hogy nem foglalkozott a gyerekekkel.
Lucas es Charlotte minden este bejottek a szobamba es olelgetve kertek hogy ne menjek el…aztan egy het elteltevel, bejott az anyuka a szobamba egy Chanel parfummel a kezeben es leult velem szemben,majd megkert, hogy maradjak, ok megemelik a fizumat es segitenek mindenben csak maradjak meg legalabb a nyar vegeig.
Elso kerdesem az volt, hogy mi lesz a lannyal….Az anyuka elmondta, hogy ugy latja, hogy a lany sem szeret itt lenni, ok pedig nincsenek megelegedve vele…es igazsag szerint ok nem akarnak engem elengedni.
Mikor elmondtam neki, hog yokes maradok meg par honapot, kb olyan kepet vagott mint aki megnyerte a lotto otost.
A lany ra egy orara el is koltozott, pedig meg maradhatott volna de azt mondta inkabb odakoltozik a baratjahoz, egy kicsit rosszul ereztem magam a dolog miatt de az anyuka megnyugtatott , h ne butaskozdjak, hisz az egesz nem az en hibam.
Kiterveltuk az anyuval es Charlottal , hogy mivel Lucas csak este 7re er haza megvicceljuk ot.
Minden cuccomat athordtuk a vemdegszobabol az en szobamba es becsuktuk az ajtot, mintha ott se lennek. Mikor bejott az ajton , hallottam, hogy anyu mondja neki, hogy sajnos Kitty kapott egy uj csaladott es kikoltozott. Felrohant a lepcson es mivel o is latta, hogy semmi cuccom a vendegszobaba, kiakadt, hogy o nem akarta, h elmenjek es mikor fog ujra latni…aztan anyuka vigasztalta, hogy nyugi mert hetvegen meglatogat minket. Majd Charlotte bekopogott a szobamba mintha a lanyt hivna vacsorazni es kileptem az ajton. Latni kellett volna Lucas arcat, szegenykem azt sem tudta hova legyen oromoben es csak egy Whaaaat? Csuszott ki a szajjan majd szorosan megolelt, majd elmagyaraztunk neki mindent , nagyon boldog volt a kicsi dragasagom.
Igy maradtam vegul a csaladnal amit vegul is nem bantam meg, de szeptemberre mindenkepp elkoltozom, juliustol nekifogok csaladot keresni es utanna lakast.
Persze meg nagyon sok dolog tortent kozben, peladaul a csaladtol kaptam One direction jegyet az O2 arenaba ami fantasztikus volt, jol kisikitoztam magam egy rakas tini tarsasagaban :D neha ugy erzem , hogy ujraelem a tini korom :D de most valahogy sokkal jobb mint regen :D
A BLK-plan, naprol napra nagyobra novekszik a  fejemben, es draga Sherlockommal egy jobb szosziket irunk rola :D
Ma vegre megkaptam a Majus 9-i teljes programot, par B.C. rajongoval mi lettunk a szerencsesek akik nyertek a National Theatre-be jegyet B.C. eloadasra, igaz , hogy nem elo lesz csak screen show de az is egy egesz delutanos, este pedig a Star Trekre megyunk, csodas B.C. napnak nezunk elebe….mar elore halkan sikitozom :D
Megrobalok egy kis rendszeresseget belevinni a blog irasba, hatha osszejon :D
Addig is Puszi dragasagok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak