2013. április 9., kedd

Zombi uzemmod

Felreertesek elkerulese vegett, nem valtoztam zombiva csak a penteki szokasos fogszabi allitas annyira fajdalmasra sikerult, hogy a reggeli szokasos piritos eves meg mindig fajdalamat okoz. Nah de ne szaladjunk ennyire elore, kezdenem a pentekkel amikor is a gyerekek egesz nap itthon voltak, de en tudtam, hogy 12utan mennem kell meglatogatni szeretett dokimat a British muzeumnal.
Mikor 12utott az ora en oriasi mosollyal mentem le a nappaliba, h nekem bizony mennem kell fogdokihoz, igy sajnos nem jatszhatunk delutan. hahaaa
Anyu sok szerencset kivant, pontosan nem tudom miert de megkoszontem es felvettem a nyulcipot, benyomtam a play gombot es a Bastille zenejevel (roluk lesz egy kulon bejegyzes majd) a fulemben utra indultam. A fogaszaton mar regi motoros kent koszon mindenki nekem, ez nem is csoda hisz szinte ket eve, hogy oda jarok, es penteken megszuletett az elso benfentes viccunk a dokival...lassan pacsizva koszonunk mar egymasnak :D
Tudtam, hogy most a legvastagabb acel drotot fogom kapni, de amikor elmondta, h ket rugot is kapok szinte kiestem a szekbol. Mar lattam elore, hogy azok bizony nem fognak sok oromet okozni nekem.
Nem is tevedtem nagyot a pentek esti vacsit valahogy letoltam, de szombaton a joghurton es egy piskotan kivul semmit nem tudtam enni, nah meg beallt a szokasos zombi uzemmodom, hogy nem mozdultam ki a szobambol mert meg a feny is fajdalmat okozott(eddig nem is tudtam, hogy ez lehetseges). De minden rosszban van valami jo, igy vegre bepotoltam az osszes sorozatom, megnezhettem a Hannibalt is, nem nem a filmet amit mar vagy kismillioszor lattam hanem a sorozatot es AAAA azt hittem, hogy legurulok az agybol annyira jo. Tudom masnak furan hangzik, hogy szeretem az olyan filmeket/sorozatokat amikben tobb a ver mint a napfeny de nekem ezek a gyengeim, nah meg a detektiv sorozatok, lehet en leszek a kovetkezo Miss Marple?? :D nincs kizarva!
Mivel szombat ejjel az egesz napos agybanfekvestol alig tudtam aludni elhataroztam, hogy elhivom Ibolyat egy kis greenwichi kirandulasra, szerencsere az napszemuveges ido volt  (itt a 10fok mar meleget jelent :D) igy semmi sem akadalyozhatta az akcionkat. 
Nekem sosem megy a pozolas :D


Mivel Ibolya meg sosem jart Greenwichben igy bemutattam neki minden fontosabb latnivalot, aztan egyszer csak mi tarul a szemunk ele??en azt hittem ott pisilek be az oromtol!a Muppet show masodik reszet forgattak az egyetem elott. Megfogtam Ibolya karjat es az elso sorba rancigaltam, hogy mi is lassunk valamit, igaz utanna hatrazavartak mindenkit de addig is jol lefigyelhettem mindent :D 


Draga imadott Londonom mindig tudja mivel viditson fel! igaz egy bizonyos forgatsnak jobban orultem volna, de felo, hogy akkor semmilyen biztonsagi or nem akadalyozhatta volna meg azt, hogy B.C-hez rohanjak :D
Greenwich utan metrora ultunk es merobogtunk a kozpontba felkeresni a kedvenc Mekimet, ahova meg kupnjaim is voltak igy tok olcson megusztuk a kajalast. Igaz kisse lassan ment a hamburger elpusztitassa de megbirkoztam a feladattal es jutalmul kaptam egy fagyit is, pontosabban nyertem :D hala a monopolys jateknak.
Mikor hazaertem hostanyu eppen a barany szeletelte fel es mivel tudja, hogy az a kedvenc husim megkerdezte szedhet-e nekem, mondtam neki, hogy termeszetesen. Kesobb rajottem, hogy a fogacskaim nem eppen dijazzak az otletet igy elragodtam rajta egy darabig.
A tegnap nem igazan tortent semmi kulonos azt leszamitva, hogy egy ora szabadidom volt a szunet miatt. Az egyik percben a kertben rugtuk a bort a masikban a szobaban kirakosoztunk. Estere meguntam a folytonos rohangaszast es a labaim sem birtak mar nagyon az iramot igy leultettem oket a nappali kozepere es az activityhez hasonlo jatekot kezdtunk el jatszani. Este 8ra a ket gyerek mar alig tudott megmonzdulni es megenni a vacsijat olyan faradtak voltak, en is megkaptam a vacsim azzal felhuztam a szobaba es az anyura hagytam a lefektetest mert mar nem tudtam azzal is megbirkozni.
Ma meg nem tudom mi var ram, az anyu most maganorat ad a foldszinten a gyerekek meg matekoznak, igy csend uralkodik a hazban, de erzem, hogy hamarosan ujra elszabadul minden es en mehetek focizni a kertbe.
Eppen most kaptam egy email az Imaxtol , hogy lehet mar lefoglalni a jegyeket a Star Trekre, csodas nap lesz a Majus 9!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak