2013. április 15., hétfő

Vidi-vidi vidampark

Eloszor is nem tudom, hogy miert hivjak vidamparknak amikor en szinte minden 10percben halalra remultem. Persze lehet, hogy nem a legfelelmetesebb dolgokra kellett volna felulnom :D
De kezdjuk is az elejen, szombaton mivel egesz nap esett, elokerul a katicas kezeslabas pizsim es agybanfekvos Sherlock maratont tartottam "par" tabla csoki kisereteben. Mikor a masodik evad utolso reszehez ertem, az elso par perben mintha valaki egy oriasit utott volna a fejemre jott a felismeres.
Hogy te jo eg, en ezt eddig, hogy nem vettem eszre?? nah jo meg mindig nem vagyok 100%-ek biztos benne, hogyan nem halt meg Sherlock az utolso reszben, de egy valamire rajottem. Amit persze, nem fogok ide leirni mert draga Bebem, tuti nem allna szoba velem tobbet :D haha
Gyorsan fel is mentem Tumblr, hogy hatha valakinek ugyanez a remek otlete tamadt es szerencsere volt egy lany akinek hasonloak voltak az elkepzelese, gyorsan irtam is neki, h en is hasonloan latom a dolgokat de mit szolna ahoz a tenyhez Haaa??
El sem tudjatok kepzelni mennyire megszeretnem mar beszelni valakivel, hogy mire jottem ra, de ezzel azt hiszem varnom kell decemberig amig adasba kerul az elso resz :D

Nah de eleg volt a Sherlock es B.C. maniambol jojjenek a mindenki szamara erdekes vasarnapi kaland.
Vasarnap reggel nem tudom hogyan de sikerult felebredni fel8 es kimaszni az agybol, hivtam is Ibolyat aki meg alomfoldon koborolt, hogy kifele az agybol mert rank var a Thorp park.
Megbeszeltuk h 9kor talalkozunk a Tesconal es veszunk valami reggelit en meg a szokasos Mars italomat ami teli s teli  van boldogsagfokozokkal.
Metroval el is mentunk Waterllo-ig onnan pedig vonattal Staines-re. ahol egy busszal 5perc utan odaertunk a parkhoz.
Gyors jegyvasarlas utan rohantunk is be a parkba .
Az elso allomasunk egy kacskaringos hullamvasut volt ahol kabe annyit sikitoztam,hogy ma reggelre alig maradt hangom :D De nagyon jo moka volt.


En mar a magasbol eszrevettem a kovetkezo celpontot ami a The Saw nevre hallgatott ebbol gondolom minkenki rajott, hogy a Saw cimu film volt az alapotlet ennel a hullamvasutnal. Be kell vallanom sosem neztem meg egy Saw filmet sem tulsagosan felelmetes meg nekem is :) De ide szinte futva rangattam be Ibolyat, hogy erre pedig fel kell ulnunk.
Ennel betegebb kepet szerintem nem is vaghattam volna :D

Itt van a dragasag!


Ibolya esete a racsokkal :D
The Saw

Mikor vege lett a menetnek kezem labam remegett nem azert mert annyira borzalmas volt hanem mert halalian jo volt :D 
Kiprobaltunk szinte mindent ami nagyon veszelyesnek latszott egy dolgot kiveve, ahova Ibolya nem tudod sehogy sem felrangatni es az a Stealth volt, egyszeruen mikor meglattam, hogy milyen magas es milyen gyorsan megy foldbegyokerezett a labam.

Pedig tavolrol nem tunik olyan felelmetesnek :D

Mindent egybeveve nagyon jo napunk volt es vegen felultunk arra miert en vegul is ravettem magam, hogy elmegyek es az a The Swarm. Allitolag vadaszpilotak teszteltek eloszor a hullamvasutat. 









Mikor odaertunk a sor elejere annyira az egekben volt az adrenalin szintunk , hogy nem tudtunk abbahagyni a rohogest, biztos a lany aki engedte be az ambereket azt hitte azert rohogunk mert milyen batrak vagyunk es mit nekunk egy hullamvasut, a kezunkbe nyomott egy sarga lapot amire az volt rairva h a legbatrabbak. Basszus itt mar ereztem , hogy valaki baj lesz, ez nem jelent jot mert en nem , hogy bator de legbatrabb aztan vegkepp nem vagyok. Mikor a srac aki becsatolja az emberek biztonsagi ovet latta milyen kartyat szorongatunk intett, hogy ti nem oda ultok hanem hatrafele utaztok a a legvegen. 
Akkor kifutott a szamon, az ugye csak viccelsz velem? kerdes. Amire o csak gonoszan egyet nevetett es becsatolta az ovemet.
A menet elindult en meg erebegtem csak ezt ejem tul-t es mar indultunk is. Meglepetesemre annyira elveztem a menetet meg akkor amikor fejjel lefele logtunk, hogy meg egyet menni akartam, de mivel fel kilometeres sor allt es csak fel ora volt zarasig tudtuk, hogy nem kerulunk ujra sorra, de megigertem a kis szornyfejecskeknek, akik piros szemmel vilagitottak a hullamvasuton, hogy meg visszaterek egyszer es ujra egyutt repulunk :D

Kaptok meg par kepet amit nem tudtam hova beszurni a bejegyzesben :)













                                                                                     



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak