2013. május 2., csütörtök

Bye Bye Batman :D


Vegre , vegre napsutes sok sok napsutes :D annyira jo csak egy poloban futkarozni es nem hat reteg ruhaban menni ki a sarki uzletbe csokit venni.
A het elejen nem tortent igazan semmi kulonos….vagyis nem itt angliaban, tortent ugyanis, hogy betortek a hazunkba. Szegeny anyukam teljesen kivan akadva, mondjuk engem is megviselt hisz az en szintemre tortek be. Igen, kulon bejarat van az en szobamba , mert anyuek az emeleten laknak, nah de a lenyeg az, hogy megy le anyukam hetfo reggel a szobamba, es a hozza tartozo helyisegekbe, hogy szelloztessen. Kinyitja az ajtom es latja, hogya  fuggony a tartoval egyutt a foldon hever, az ablak felfeszitve es az egyik szekrenyajtot mivel nem tudtak kinyitani betortek….eleg sok mindent elvittek ami szamomra erzelmi ertekkel birt, peldaul apa eljegyzesi gyurujet, nagyijektol kapott oramat. Arrol, hogy mi ertekeset vittek el arrol inkabb nem is beszelnek, mert csak ujra felidegesittem magam vele. Hogy kepesek emberek ilyet tenni?  Anya meselte, hogy volt helyszineles meg minden, szal. remelem elkapjak majd azt aki betort hozzank.
A nagy izgalom hatasra kedden gondoltam valami nyugis program kell ezert elmentunk mokust etetni a parkba vagyis etettunk volna ha let volna kit, de a gazfickok elbujtak es nem akartak elojonni, bar koztudott, hogy valamiert nagyon utalnak engem a mokusok :D
A tegnap egyedul voltam delutan a gyerekekkel majd este is, ilyenkor nagy beszelgetesek folynak le koztunk a kisfiuval :D elmondasa szerint nem vagyok tipikus lany, nem oltozom rozsaszinbe, igaz szeretem a sminket meg a kormomet festeni, de nem mondana, hogy tipikus lany vagyok. Majd gyorsan hozzatette, hogy ot ez nem zavarja, pedig o aztan tipikus fiu, hisz szereti a focit, meg mindig fius dolgokat csinal…de szerinte, tokre rendben van, hogy peldaul nem vagyok olyan lanyos mint az anyukaja, es hogy milyen laza, hogy en neha fiu polokat veszek fel :D A rohogesbe belemerulve a kes ami eppen a kezemben volt gyumolcsvagas celjabol az ujjamban landolt, majd egy hagos sikolyt kovetve elarasztotta a vagodeszkat a verem :D pedig csak egy fel centis vagas volt, ami most is nagyon faj :D
Ma azt leszamitva, hogy felmentem Hampstead-be es elbucsuztam a mult heti Batman szerepemtol amit Zack ruhazott ram, semmi kulonos nem tortent, vagyis csak atmentem Spiderman-be :D Halali ez a Zack :D Mikor jottem hazafele, egy felmeztelen felisten futott velem szembe es mivel nem voltam felkeszulve erre  a csodas latvanyra, szinte eltaknyoltam elotte a jardan amit o egy ezer dollaros mosollyal viszonzott. Hihetetlne a pasizasi technikam :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak