2013. május 28., kedd

Olyan semmilyen...

A cimbol kiderul, hogy nem volt valami mozgalmas hetvegem, vagyis lehetett volna de en a szocializalodas helyett a jo oreg bebugobazast valasztottam es arra vartam h valaki azt mondja, hogy:


De nem igy tortent, igy miutan a pentek estemet is moziban toltottem a Hangover 3-at nezve ( ami mellesleg tok jo volt, ahoz kepest, hogy en alapbol nem rajongok a gagyi vigjatekokert ), ugy dontottem, hogy vasarnap is moziba latogatok es megnezem a The Great Gatsby-t, mert:
 1.Leonardo DiCaprio van benne (aki fiatal fiukent tulsagosan cuki volt ahoz, h kedveljem, mostanra valami hihetetlenul jo pasi lett belole)
   2.Mert vagytam valami igazan romantikus filmre
   3.Otletek kellettek a szoszi irashoz
A film pedig megtette kello hatasat, mivel szinte atsirtam az egeszet, amugy is egy nagy bogomasina vagyok, szinte barmilyen aprosag miatt elojonnek a krokodil konnyeim, szal kepzelhetitek mit ereztem a film vegen.
Nah jo nem csak Leo miatt sirtam, hanem ,hogy milyen csodas lenne ha en lehetnek Catherine es B.C. lehetne Jay Gatsby. 
Szombaton voltam kicsit penzkolteni, mivel imadom a neon szineket vegre megvettem egy neon sarga taskat amivel majd jarhatok suliba es nem csak suliba :)
Eszrevettem azt, hogy hetvegenkent alig eszem valamit, vagyis reggel amire felkelek es atragom magam a Tumblr-on es a tobbi oldalon arra mar szinte del van, akkor meg mi ertelme enni, ha ugyis mindjart ebedelni kell. Aztan elkeszulok es megyek is felfedezni a vilagot, amire eszembe jut , hogy basszus elmult del es en csak jo esetben egy kekszet ettem, kene enni valamit. De amilyen gyorsan jon az otlet ugy el is uszik, mivel ugyis mindjart 5ora es akkor vacsizhatok, nah es ilyenkor eszem valamit, de addigra mar annyira osszeszukul a gyomrom, hogy alig fer belem valami. Kene mellem valaki aki folyamatosan arra figyelmeztet, hogy Kitty enned kell.
Ohh mar hallom is ahogy anyukam hetfon mondani fogja, amikor leszalok a repulorol, hogy jajj kislanyom, tiszta csont es bor vagy. Ami persze nem igaz, csak o latja igy...de mit tehetnek en ez ellen? :D
Hupszi szinte kifelejtettem, hogy ujra megneztem a Star Trek-et hetfon mivel nem volt eleg, vasarnap este B.C. Third star-os alakitasa, bar belole sosem eleg :D 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak