2013. május 8., szerda

Boldogsaaaag :D

Mivel annyira izgatott vagyok a holnapi nap miatt, hogy semmi ertelmeset nem tudok csinalni, gondoltam felmegyek a National Theatre oldalara es megnezem, hogy kik a sminkesek vagy, hogy van-e szabad allas sminkeseknek.
 Allas nem volt, viszont volt valami hiper szuper uber fantasztikus dolog a jobb also sarokban :D dobporgest kerek!! ......a National Theatre sminkes kurzust hirdet meg amiben paroka , kosztum, haj es szinhazi sminket lehet tanulni....szinte kiajultam a gep elott majd gyorsan elokaptam a telefonom, felhivtam Gabyt, hogy nezze meg o is, hogy jol latok-e mert ilyen nincs :D
Miutan o is megerositette, hogy biza jol latok, es arra is felhivta  a figyelmem, hogy mar csak 9hely van, gyorsan fogtam a bankartyam es lefoglaltam magamnak egy helyet, mert tenyleg tok idiota lennek ha kihagynam ezt a lehetoseget :D Mivel kesobb a National Theatre-ben szeretnek dolgozni vagy a BBC-nel.
Szal. mivel ez egy napos kurzus nem volt anyagilag annyira megterhelo, jovo heten hetfon meg a masik suliba iratkozom be mert anyu utalja a penzt ra :D
Annyira boldog vagyok, hogy legszivesebben megszorongatnek valakit, de mivel nincs akit :D gondoltam megosztom veletek a jo hirt.
Uhhh szinte elfelejtettem a masik jo hirt :D a lepcso leesos polom is megerkezett ami sokkal szebb es csodasabb mint remeltem tadaaaam:


Es persze errol se feledkezzunk el :D
Mert ez lesz a holnapi napom megkoronazasa, arrol mar inkabb nem beszelnek, hogy B.C. milyen hatassal lesz ram, mert azt mar szerintem sejtitek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak