2013. május 7., kedd

Egy kis baleset...


Pentek reggel tortent egy kis baleset, vagyis majdnem kitortem a nyakam :D most mar rohogok rajta, bar a nevetes is faj de igy visszagondolva eleg vicces.
Torten ugyanis, hogy pentekenkent szinte alig dolgozom, igy nagy reggelizest szoktam tartani a szobamban, rajzfilmnezessel egybekotve. Mar szinte szinte belealudtam amikor hallom, hogy valaki hangosan kopogtat az ajton, rapillantok az orara, 10ora, uhhh ez  a postas  lesz gondoltam, biztos hozza a varva vart polom, felpattanok es rohanok le a lepcson , a kovetkezo pillantaban mar meg gurulok lefele a lepcson…aztan semmi….de tenyleg semmi elajultam vagy nem tudom mi tortent de tobb mint egy oraig csak fekudtem, postas kintrekedt, polo nincs de fejfajas nah fejfajas meg bordafajas az van.
Tanulsag?? Az is van! Papucsban jarni es nem rohangalni a lepcson, mert ha nem teszed akkor gyonyoru kek zold foltokkal leszel tele mint en.
Estefele alig tudtam elvonszolni magam a fogorvoshoz szokasos honapi fogszabi allitasra, persze anyueknak nem meseltem el mi tortent mert agyonaggodnak magukat es elcipelnenek orvoshoz vagy valami. Meg edasanyamnak sem mertem elmondani, szegenykem biztos azt hinne agyrazkodast kaptam :D
Este aztan hamar leleptem a vacsirol es jottem haza mert  Graham Norton show-volt a tv-ben es benne volt B.C. is. Mikor elmondtam a baratnoimnek, hogy en meg a het elejen feliratkoztam nagy titokban egy jegyre, hogy ott lehessek a csutortok esti felvetelen es csutortok delig nem is kaptam valaszt, hogy mehetek-e vagy sem. En le is tettem rola, hogy ott lehetek.
Majd delutan 4fele nezem, hogy kaptam egy emailt, hogy van egy szabad hely es mihamarabb jelezzek, hogy ott tudok-e lenni 2 ora mulva.
Azt hittem nem latok jol, gyorsan korbeugrandoztam a szobat, hogy jujj de jo fogom latni B.C. es jajj de jooo…..aztan jott a szokasos bepanikolas……es nem mentem L
Szal. mikor elmeseltem nekik mi tortent, hatalmas lebaszasban volt reszem….es igazuk van….de…de valahogy amikor esely lenne ra, hogy lassam megfutamodok es inkabb elkepzelem, hogy milyen lenne haaaa….tudom tudom, szanalmas vagyok.
Igy pentek este B.C.-t a tv-ben nezhettem es nem eloben, persze igyis vegigsirtamrohogtem az egeszet.
Szombaton este randiztunk Lucas-sal, Nandos-ban vacsizas Iron Man3 nezes (mar 4-alkalommal :D )majd este keson hazavetodes utan masnap az egesz csalad a randirol kerdezgetett :D
Mivel nagyon sajnaltam magam egesz szombaton, a B.C. es a lepcsoeses dolog miatt, betevedtem a Selfridges MAC reszlegere es elvertem a fel fizumat, de nagyon jot tett a lelkemnek :D Elbeszelgettem a MAC-es sminkes lannyal, hogy hogyan lehet bekerulni a MAC-hez vagy Bobbi Brown-hoz es o csupa olyan informnaciot osztott meg velem ami kiszinezte a napomat. Selfridges kifosztasa utan talalkoztunk Gabyval is akinek elujsagoltam, hogy kaptam egy emailt a sulitol amiben az all, hogy olcsobban tanulhatok mert volt valamilyen sorsolas bla-bla, szal a lenyeg, hogy minden kezd osszejonni. Mar csak egy kis batorsag kellenne, hogy B.C. kozelebe menjek :D
                                                    Ibolyaval es a nyuszis taskaval :D

                                                                 Nyusziiiiiiiiiiiii

                                                                               B.C. :D




                                                                  Gabyy es a Nyusziii

Vasarnap a parkban logtunk, nah meg en ujra betertem a Selfridges-be megvenni az uj Star Trek magazint mivel hatalmas B.C.poszter volt benne :D
Hosszu hetvege volt igy hetfon sem kellett dolgoznom, igy piknikeztunk Ibolyaval es Gabyval a Szent James-parkban ahol sikeresen leegtem, pedig 30faktoros naptejjel kentem be magam…Hihetetlen, hogy semmi naptej nem hasznal rajtam :D
Szoval most ugy nezek ki mint egy rak es hagosan feljajdulok ha valaki hozzam er :D
Ennyi lenne a hetvegi beszamolo, holnap nyugis napom lesz, aztan jon a varva vart csutortok amikor is megyek B.C-nezni :D :D este meg Star Trek :D a jegyem mar megvan :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak