2013. május 22., szerda

Virusos B.C. fertozes


Ez a kep szerintem mindent elarul a mostani allapotomrol :D A fellegekben repkedek kilendcedike ota, felfoghatatlan meg most is szamomra, hogy nyolc oran keresztul bamulhattam B.C. tokeletesseget. Persze nem en voltam az egyedul akinek kijutott ez a csodalatos elmeny, de most nem szamitanak a 40ev feletti rajongok, mert nem, es kesz! :D
Igazabol nem is nagyon emlekszem, hogy mi minden tortent az elmult ket hetben, tul gyorsan telnek a napok neha tul sok minden tortenik es csak sodortatom magam az arral, mert ilyen meg ugy sem volt ezelott.

Hetfon voltam a Natioanl Theatre studioban, a sminkes kurzus de inkabb neveznem eloadasnak ahol sokat tanultam a szinhaz mukodeserol, hogyan es kik dolgoznak ugymond a kulisszak mogott, a smink es a costume eloadas alatt teljes transzban voltam es allandoan fent volt a kezem a levegoben ujabb es ujabb kerdesekkel bonbazva az eloadokat. Olyat ereztem amit ezelott soha, felszabadult voltam es ezer szazalekig tudtam/tudom, hogy ez az amit nekem csinalnom kell es akarok csinalni.
Persze itt is feltunt az en draga B.C. mint valami szellem aki mindenhova kovet, hogy biztosan le ne terjek a hozza vezeto utrol :D Beszeltem Helen-el a szinhaz sminkesevel aki...hat nem akarom elkiabalni de lehet, hogy Oktobertol en is reszese leszek valami nagyon csodasnak :D
De errol majd kesobb, majd Oktoberben, amikor tobbet fogok tudni a dologrol.
Es hogy lehet-e ezt meg uberelni?

Ott volt B.C. maszkja es sebei amit a Frankenstein-en viselt :D es megfoghattam es megtudtam minden piszkos reszletet azzal kapcsolatosan, hogy hogyan keszultek a sebek es, hogy az en dragamat ket es fel oran keresztul sminkeltek minden nap....es igen megerositettek, hogy vegig meztelen volt....AAAA. Nah jo remelem soha de soha nem fogja ezeket a sorokat olvasni, mert akkor bajban leszek.

Egy teljes hetem van es itt a mutet amiert kisse izgulok de tudom, hogy ez is kell a boldogsagomhoz.
Lassan ugy erzem, hogy a blogot is kezdi megfertozni a B.C. maniam, de hat ez van ezzel egyutt kell elnetek mostantol :D 
Sajnos van egy kis bibi is a gyerekek pentektol kapnak ket het vakaciot, igaz, hogy az masodik heten abbol nem leszek itt, de mar erzem elore, hogy agyfaszt kapok az az egy het alatt is. Nah de kitartas es B.C. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak