2012. január 3., kedd

Szilveszteri bejegyzes:)

 AAAA es megint csak AAAAA valahogy igy tudnam leirni az idei Szilvesztert egyszeruen es leirhatatlanul fantasztikus volt :D  Pentek este meg ugy nezett ki a dolog, h a csladdal fogom tolteni a Szilvesztert persze akkor sem ultunk volna itthon csak az megis sokkal "csendesebb" lett volna mint ahogyan en elkepzeltem az elso Szilveszteremet Londonban. Szombat delutan 5ora, gondoltam nekiallok keszulodni hajmosas smink szokasos dolgok, egyszer csak zorog a skype, h konferencia hivas:P es akkor jott a meglepetes Gabyka megis betudna jonni a Sohoba szilveszterezni...AAAA volt nagy udvrivalgas, hogy megis olyan lesz a Szilveszter ahogyan azt elkepzeltem, a tervek szerint a kedvenc pub-unk volt a cel, hogy majd ott bulizunk,nem vagyok az a fajta lany a ki club-okba jar, valahogy nem nekem valo:P de ez a pub, meg amugy az angliai pub-ok nagyon kozel allnak a szivemhez. Nah de visszaterve a Skype beszelgeteshez, mivel Gabyka, huuu hat nagyon de nagyon messze lakik a kozponttol ezert ugy gondoltuk a legjobb ha nalam alszik, mivel Zsuzsanal nem aludhat mert szegenynek dolgoznia kellett:( En gyorsan lerobogtam a lepcson es eloadtam az anyukanak a storyt, hogy hat az van, a tervek megvaltoztak, es ekkor mar mosolygot, eleg sokszor hallotta mar ezt szerintem tollem:)) es h Gabyka nalunk aludhat-e mert ..es felvazoltam neki a tenyeket, szerencsere belement es en rohantam fel elmeselni Gabykanak es Zsuzsanak, h belement az anyuka es nagyon de nagyon gyorsan keszuljon.
En is nekialltam a keszulodesnek el is keszultem majd megkertem a kislanyt fenykepezzen le, h tegyek fel egy kepet a partyszerelesemrol a netre:)) De abban a pillanatban hogy megnyomtam a share gombot, eszembe jutott, h most vettem egy ruhat a H&M-be ami pont Szilveszterre tokeletes lenne, egy gyonyoru csipkeruha aminek a hata nyitott, gyorsan belebujtam es mar robogtunk is le kocsival Zsuzsaekhoz, mivel ott volt megbeszelve  a talakozo:) Persze esett, h jobb legyen de mi mit sem torodve Gabykaval rohantunk , h szalljunk fel a metrora. Szerencsere nem volt akkora tomeg mint amire szamitottam, igy nagyon gyorsan beertunk a Sohoba ahol a kedvenc pub-unk fele vettuk az iranyt, 15£volt  a belepojegy amit egy cseppet sem sajnaltam hisz oriasi volt a buli :D Khmm Khmm hat a reszletekrol nem nagyon irnek mert szerintem pirossal kene athuznom mindent, h ne latszodjon....reggel negyed6ra ertunk haza es delben mikor lemasztam az emeletrol egy kis vizert talalkoztam az anyukaval, akinek elso kerdese az volt, milyen volt a buli:) Nem neki sem meseltem:)) nem is igazan tudtam volna hisz alig volt hangom, de nagyon nezegette bizonyos testreszem, en meg nem tudtam elkepzelni h miert mosolyog olyan nagyon....aztan Gabyka felvilagositott, hogy bizony viselem az ejszaka nyomait ami mostanra kezd csak eltunni:))
Osszefoglalva nagyon jol ereztuk magunkat es meg sok sok ilyen Szilvesztert szeretnek itt eltolteni Londonban:D

2 megjegyzés:

Akik itt jártak