2012. január 19., csütörtök

Herceg

Nah jo ez talan egy kicsitt tulzas, de azt hiszem ujra erzem azt a bizsergeto erzest a gyomromban amikor meglatom:) Elerkezettnek lattam az idot, hogy meseljek rola, igaz nem ismerem olyan regota de annal jobban a szivembe lopta magat. Nem gondoltam volna, hogy valaha is elfog az en szambol egy ilyen mondat hangzani: Ra vartam!! A kepzeletbeli 10es skalamon csillagos 10-est kap!!:P Hihetetlen, hogy pont akkor lepett az eletemben amikor nem is szamitottam ra....tudjatok, hogy van a filmekben az a pillanat amikor egy helyen a mi esetunkben egy pub, meglatja egymast a ket fohos elmegy egymas mellett es erzik, hogy most muszaj megfordulniuk egy egyszerre neznek vissza egymasra es onnan mar teljesen maskepp latsz mindent...Nah nalunk is hasonlokeppen tortent a dolog.
Egesz este beszelgettunk kiderult, hogy szeret es tud salsazni ami nalam plussz pontot jelent;) zeneakademiat vegzet, es most elkezdett egy masikat, tud zongoran es trombitan jatszani (ugylatszik, nalam mindig a zeneszek lesznek a befutok:P) kozben egy zene menedzserkent dolgozik.
Valahogy meg mindig nem tudom elhinni azt, hogy megfogtam valamivel es hogy velem van....
Kedden megmutatta hol lakik, uhh hat khmmm egy uvegepulet 8 emeleten, amit en csak uvegpalotanak hivok:P Ketten laknak csak a baratjaval a lakasban ami szerintem oriasi, nyugodtan elferne ott meg par ember:))
Aaaaa teljesen elvagyok varazsolva, holnap ujra talalkozunk, ugy volt , hogy jazz koncertre megyunk de sajnos a jegyek elfogytak...a masik otlete a vacsora lett volna de mostanaban mivel nincs nagy etvagyam azt inkabb lemondtam, ugyhogy marad a kozos kedvenc pub-unk:P
Szombaton suli, megint nem mukodik rendesen a metropilitan line, juhee johet a potbuszozas ami azt jelenti, hogy sokkal korabban kell kelnem majd...tok komas leszek egessz nap. Szombaton is szerettunk volna csinalni vmit, de meg nemtudom, hogy kell-e dolgoznom este, igy ez egy nagy kerdojel marad...
Vasarnap maganorat tart, aztan utazik a szuleihez...szal. mivel ugy nez ki h az egessz vasarnapom szabad igy Orsynak bemutatom Londont:)
El sem hiszem, hogy ket es fel het mulva megyek haza:D ahhhh kocsonyaaa, meg toltott kaposzta es citromtorta ...mar szamolom a napokat:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak