2012. január 11., szerda

Furcsa

Ujra talalkoztam ezzel a mondattal, hogy furcsa termeszetem van….tudom en is jol sot nagyon is tisztaban vagyok vele, hogy mennyire nehez velem kijonni es nagyon keves emberrel tudom csak megtalalni a kozos hangot. De ez valahogy engem nem zavar, tudom, hogy most egy bizonyos szemelynek igenis baja van ezzel a furcsa termeszetemmel de nem tudok mit tenni ellene.
Azt hittem  regebb, hogy mostanra mar bisztos megfogom talalni azt a bizonyos szemelyt aki elfogad olyannak amilyen vagyok es hogy enis talan nehany vonasomat viszntlathatom majd benne. De ez valahogy sehogy sem akar megtortenni. Nem azt mondom, hogy nincsenek barataim(ismeroseim) de olyan h igazi baratnom/baratom legyen olyan nincs. Azt nem allithatom, hogy sosem volt, de valahogy mindig csalodnom kellett vagy eppen ok csalodtak bennem…
Nem vagyok ketsegbe esve, hogy nekem sosem lesz majd (igazi)baratom errol szo sincs csak jo lenne ujra egy olyan szemelyt magam mellett tudni mint pl. Bebe ….
Nem mondhatom el magamrol, hogy szeretem mindig megbeszelni a problemakat, most is ebbol adodoan alakult ki a problema….megbantottak es en nem mondtam el tulajdonkeppen miert is viselkedek ugy ahogyan az illeto szerint “flegmatikusan”. Es ma szepen ki lettem osztva telefonon, hogy miert nem mondom el ha valamilyen bajom van, es mire nagynehezen elmondtam erre kiboki, hogy tudta, h errol van szo, de sehol egy bocsi vagy ehez hasonlo…Meg hogy eddig mindig volt idom lemenni hozza most meg hirtelen annyi dolgom akadt, es hogy az az en dolgom, h hogyan osztom be az idom de nah… en csak kozben hallgattam a vonal tulso vegen, megegyszer megismetlem utalom a konfliktus helyzeteket…amig lehet en hallgatok, szerencsere nagyon lassan telik be nalam a pohar...de ha egyszer beteleik…akkor orjonges van, es olyan meg eddig csak ketszer volt hal’isten.
Megmondtam neki,mikor kerdezte, hogy miert nem erek ra beugorni hozza par percre pentek este.. hogy sajnalom hogy minden dologrol nem tajekoztatom ami velem tortenik  de nem erzem ugy, h beszamolassal tartozom arrol, h eppen mikor mit teszek….es erre jott egy hatalmas bekopes a reszerol…hat nem is kell hisz nem vagyunk baratnok…..de akkor konyorgom miert zavarja ot annyira, hogy en milyen vagyok es hogy mikor mit teszem?:)) nem latom valahogy ebben az egeszben a logikat.
Legfokepp azt utalom az egessz helyzetben, hogy megint en vagyok bealitva fekete baranykent, es megint mas diszeleg az onzetlen angyal szerepben aki mindenkinek csak jot akar…
A lenyeg a lenyeg nem lejarato hadjarat ez csak szerettem volna kiirni magambol, tudom en a szivem mejen, hogy nem velem van a baj, hisz minden szemely akinek eddig ot is bemutattam, nem nyilatkozott rola valami pozitivan soot…., en azert halas vagyok neki , hogy ezt a csaladot ajanlotta…de itt jon a kerdes meddig lehet halas egy ember?? Es mennyi dolgot kell ezert lenyeljen, hogy viszonozza a halajat?? Mert en ezzel befejeztem! Szep almokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak