2012. január 31., kedd

Nem tudja....

Meg a multkor arrol aradoztam, hogy kivankozom haza, most meg kell cafolnom ezt a kijelentesemet...most ugy vagyok vele, hogy egy procikam sem akar most hazarepulni. Anyat meg a csalad tobbi tagjat szeretnem latni, de valahogy mas nem hianyzik...
Nem vagyok hetfo ota valami nagy formaban, pedig nincs okom szomorusagra, de valami megis mindig lehuz...es folyton sirhatnekom van.... Philippel minden rendben, szombaton nala voltam egeszen vasarnap delig, jo volt kicsitt hoszabb idot egyuttolteni:) jol agyonvertem wii-ben:D Vasarnap Kataekkal taliztam es megismertem Krisztit es Esztit is nagyon aranyosak mindketten:) Szegeny Kata azt hitte, mikor irtam, h megyek haza, es talizzunk,hogy evgleg hazamegyek:D jot nevettunk a helyzeten, h en csak 2hetre megyek es nem orokre:) viszont orokre Angliaban szeretnek maradni, ahogyan O is:) egyre tobben leszunk akiknek ez a celja:)
Szal. meg mindig nem jottem ra, h mi a bajom, vagyis egy halvany sejtesem van..de nem akarom, h az igaz legyen:(( most valahogy tul szepen alakul minden, h beigazolodjon a sejtesem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak