2012. január 5., csütörtök

Hetvegi tervek:)


Eloszor is itt egy no aki csodakat muvel (szerintem) a szinpadon mar lassan egy eve hallgatom a zenejet es mindig elvarazsol:
Szerencsere ez a hetvege sem mulik el pub-ozas nelkul. Penteken Gabykanak lesz eloszulinapi bulija amit Romfordban fogunk megtartani es ott is alszunk majd :)  Sajnos Nick ugy nez ki nem tud jonni igy kizart, h Mark ottlegyen, de sebaj majd kovetkezo bulin ottlesznek ok is:) Szombatra ugy gondolta Zsuzsa es Gabyka, hogy bemutatjak nekem Romfordot mivel sosem jartam meg arra, kivancsi vagyok ra, de arra mar felkeszitettek, hogy nem lesz annyira puccos mint  a mi kornyekunk:P
Vasarnap hala a nagyinak lesz plussz munkam, az igazat megvalava nagyon de nagyon levagyok pukkanva anyagilag es egy honap mulva megyek is haza, szal pont jo lesz a penz ajandekvasarlasra:D
Catherine is visszajott Londonba o is hivott ki penteken meg Kataek is de sajnos le kellett mondanom, de legalabb jovo hetvegen is lesz mar mit csinaljak:P
Ugye mondtam mar mennyire szeretem Londont??:D :D valahogy sosem tudom elegszer elmondani:P
Ma egessz delelott a kisfiuval voltam itthon, ugy hogy tv es minden elektornikus jatek meg volt tiltva:P szal tarsasoztunk meg fociztunk sakkoztunk(probaltam) annyira belemerultunk a jatekba, h eszre sem vettuk mikor az anyuka hazajott.Szegeny anyuka megint beteg alig gyogyul ki belole maris visszaesik....remelem hamar eljon a tavassz, h ennyit ne betegeskedjen:)
Mindnekinek elmeneykben dus hetveget kivanok:) pussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak