2011. november 9., szerda

Nem!

 Ujra irt, fura h nyar ota semmi, vagyis csak hetfon beszeltunk es most ujra ir. Nem tudok mar ugy tekinteni ra mint eddig, igen o marad mindig az "O AZ" de ennyi. Szeretem azt, h barmirol tudok beszelgetni vele, olyan temakrol is ami tudom, h masok szamara tulsagosan elvont es megmagyarazhatatlan. Mindig menekulhettem hozza barmi problemam volt, tudtam vele biztonsagban vagyok es, hogy o igazan megerti ami bennem jatszodik.
Latta es latja most is azt akive valtozom, meglatta bennem azt amit masoknak meg eddig nem sikerult. Talan ez kot annyira hozza, hogy ismeri a titkot ami bennem rejtozik.
A titkot amit eszrevetlenul feltartam elotte, akinek megengedtem, hogy bepillantast nyerjen egy olyan vilagba ami azelott mas szamara zarva volt. Szeretem enemnek azt a reszet ami mellette alakult ki es azt a reszet is ami az elvalasunk utan feljodott ki. Erosse valtam megertettem es meglattam, h kik a fontosak az eletemben. Sokat koszonhetek anyanak aki velem egyutt sirt az elvesztese utan,aki egy heten at konyorgott, h egyek valamit mert hanem nem lesz mas valasztasa korhazba visz. Aki az oleben etetett mint egy kisbabat es madarat lehetett volna fogatni vele amikor lecsuszott vegre egy kanal leves a torkomon.
Nem, nem akarom ujra atelni ezt, tudom hogy csodalatos volt vele az az egy eve,  a vele eles egy mas orszagban, a rengeteg kirandulas az ejszakakon at tarto szeretkezesek....de nem nem akarom megegyszer. 
Tudom, h fontos vagyok szamara, hisz o mondta, de ez nem tortenhet meg megegyszer, akkor azon az ejjelen amikor az ajulasbol ebredve a szoba padlojan fekudtem megfogadtam tobbe nem elem at ujra ezt a poklot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak