2011. november 7., hétfő

Imadlak november:)

Hihetetlen, hogy hetvegen nincs semmi idom blogot irni, persze ennek orulok is mert azt jelenti, hogy mindig van ahova menni es amit csinalni:) Kezdem is a beszamoloval: mivel penteken volt Spencer szulinapja ezert lazban egett az egessz csalad az esti bulit illetoen,reggel mikor lejottem a konyhaba mint aki nem is tudja milyen nap van csak ennyit szoltam neki oda "morning"..es toltottem is ki a narancslevem.Lattam az arcan, h szomoru amiert nem nem koszontottem fel, szerintem azt hitte elfelejtettem. Kozben nem, csak sunyiztam, kesobbre tartogattam a meglepetest:P  Hamar el is telt a delelott , gyors keszulodes utan gondoltam ideje elindulni a fogdokihoz, gyonyoru ido volt kint ezert hamarabb is indultam el, hogy tudjak egy nagyot meg setalni. Feladtam a meglepit Bebe-nek a postan, feltoltottem a telom mert lebeszeltem az osszes percemet csutortokon :D  Fogdokinal kaptam ujabb rozsaszin gumicskakat a fogszabimra es megdicsert, hogy szepen alakulnak a fogaim lehet mar juniusban leszedi:D  fura lesz nelkule, mert ugy megszoktam mar, de vegre tudok majd almat ragcsalni:D
Gondoltam meg elmegyek vasarolgatni, de nagyon eltelt az ido es inkabb hazajottem hisz kezdodott a party:P
Mire hazaertem mar puccban volt a csalad, mindenki varta Spencert, h jojjon haza a munkabol, hamarosan o is megerkezett ket nagy rekesz borral.en rohantam is fel a szobamba az ajandekert ,gyors puszi utan odaadtam neki, jajj annyira orult az ajandeknak, igaz az anyuka es Charlotte is mondta, h tenyleg nagyon elltalaltam.Annyira orultem neki, h nem vettem hulyeseget.
Lassan erkeztek a vendegek is en meg felsurrantam a szobamba megejteni a szokasos esti beszelgeteseket a neten. Egysze jon Charlotte, h menjek le vacsizni, mert ki fog hulni a kajam, mondom csak ne rohanj mert en egyedul tuti nem szambazok le , szepen csak gyere velem:P lemegyunk a lepcson es hat ott volt O is persze mindenki bamul, mert hat meg senki nem lattot kicsipve:P aztan hozzam szol, hogy hello Kitty how are you? en meg hatasszunet...oo ooo thx fine aztan odasugott vmit a melette levonek es bamult..grrr utalom :)) Nah nem dehogy is...de nem nem akarok tolle semmit, te jo eg, tok oreg :))) (en meg kezdek ugy viselkedni meg beszelni mint egy 15eves:P katasztrofa)
Szombaton szokasos suli, en kestem mert nem tudtam felkelni idoben, egy fel ora kesessel sikerult is beernem Harrowba, Zsuzsa szerint a tanar elso kerdese az volt, h hol vagyok:P  Szokasos rohogesek voltak ora alatt, Anthony szokasos pillantsait vette ram es meghivatta magat a szulinapomra remelem, jovo hetre elfelejti:)) Sofia meg folyton cikizett h beled van zugva Anthony es hogy miert nem tetszik nekem:)) szerintem anya ki is ajulna ha hazaallitanek vele:)) Nem tudom mi van ebben a honapba de a ferfiak tobbsege nagyon furan viselkedik a kozelemben meg a tanar is mosolygott nekem egessz oran, es ez nem csak nekem tunt fel....tobbet nem megyek suliba:))
Vasarnap Zsuzsanal ebedeltem es vasarolgattunk, hihiii megtudtam mit kapok szulinapomra :D sikerult elkoltenem 40£ a hetvege alatt szuper...ha igy folytatom soha nem fog kigyulni  a penz a sulira:P
Jah ma az anyuka kerdezte, h a szulinapomon megyek-e bulizni, mondom nem csak hetvegen mert hetkoznapra esik es masnap nem tudnek felkelnik, erre azt moondja nem baj, nem kell felkeljek menjek nyugodtan...mondom jojo de masnak fel kell kelni egyedul nem mehetek bulizni:P Viszont adott egy jo tippet , h akkor menjek el vacsizni vhova, majd meghivom magam 15en vacsizni es betoltom ujra 21-et:D
puszikak
bocsi a helyesirasi hibakert csak mar kedzek nagyon almos lenni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak