2011. november 9., szerda

Agyban parnak kozt...

Sosem gondoltam volna, h ez egyszer az en szambol fog elhangzani, de elegem van az agyban fekvesbol:( Igen, jogosan kerdezhetned akkor miert nem maszok ki az agybol es foglalom el magam valamivel?? a valasz ra az lenne: mert beteg vagyok es igazabol erom sincs nagyon hozza, h kimasszak az agybol.
Meg a lelegzetvetel is nehezkes, sajnos ilyenkor olyan vagyok mint egy tipikus ferfi, lehet masnak egyszeru meghulesnek tunik, de en ugy erzem mintha a halalomon lennek es mely onsajnalatba kergetem magam.Igen, ez vagyok en:)
Ma szerencsere feljott Zsuzsa es hozott sok sok narancsot meg sok sok papirzsepit igy felvagyok tankolva az ejjeli virrasztashoz ha estleg megint nem tudnek aludni. Ket nap alatt sikeresen kiolvastam egy 350oldalas konyvet, vegigolvastam a bulvarlapokat, a regi blogom, beszletem anyaval meg internetes jatekokat is jatszottam csak, h elfoglaljam magam valamivel de meg mindig unatkozom. Remelem szombatra helyrejovok mert nem szeretnem kihagyni a sulit, ha felholtan is de elvonszolom magam, ha egyedul nem is megy majd Zsuzsa besegitt:)
Jajj el kell meselnem valamit,hetfon mikor beszeltem anyaval, mondtam, h miert van az,h az en draga csaladom sosem kuld nekem kepeslapot otthonrol?? erre anya azt mondja tudod, h ensem irtam soha senkinek meg egy levelet sem ugye?mondom tudom de akkor is rosszul fog esni, h ez az elso szulinapom amit nem otthon toltok es meg egy lapot sem kapok senkitol, es en ebbol arra kovetkeztetek, h senkinek sem vagyok fontos otthon:(
Tegnap mikor felhivom, nagy orommel kozli velem, h a posta zarasa elott ot percel feladott nekem egy kepeslapot:D nagy udvrivalgas kovette(mar amennyire ez a bedagadt mandulaim engedtek).
Ez azert nagy dolog anyatol, h lapot kuld nekem es nem h csak nekem hanem egyaltalan az h lapot kuld:D
Reggel meg mar azt mondta, h draga Borokam, kapsz tollem 100£ szulinapodra! waooo mondom en, es most jon az amit meg ensem gondoltam, h valaha ki fogok mondani, koszi anya de nem kell!
Igen en mondtam, a vasarlas manias sminkorult aki szinte egessz fizujat felesleges dolgokra kolti, azt mondtam anyanak, h koszi anya de nem kell!
Szegenykemnek elcsuklott a hangja, ahogyan kimondtam.
Neha meg en is okozok magamnak meglepeteseket:) fejlodok:)
Jajj es volt egy beszelgetesem vele akineknemmondjukianevet ,megint siekeresen osszezavart. AAA utalom mikor ezt csinalja!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak