2011. október 6., csütörtök

Majd eljon...

Csak facebook es skype csipogasa zavarja meg a csendet ami most korulvesz...nem is vagyom most igazan masra,jol esik a csend elmerulni a gondolataimban es most leirni azokat a gondolatokat amik eppen megfogalmazodtak bennem.
Nem szeretnek arrol beszelni, hogy milyen volt a napom vagy eppen mit fogok holnap csinalni. Fura dolog jar reggel ota az eszemben,mikor reggel megszolalt az ebresztooram es en kinyitottam a szemem a karom jobbra nyujtottam es Ot kerestem magam mellett...ez azert fura mert mar lassan 3eve vege, nem nem vagyok mar szerelmes es mar nem is hianyzik,O nem; csak az, hogy legyen melettem valaki,vagyis nem akarki hanem aki fontos,nem aki potolja Ot hisz Ot lehetetlen lenne potolni.
 Miota vege azota csak egy kapcsolatom volt, ha lehet azt kapcsolatnak nevezni, azt hiszem mindketten csak menekultunk valami elol es nem egymas miatt voltunk egyutt. Bar O, neha tett ra utalasoka, hogy milyen fontos vagyok neki es hogy szeret, de valahogy sosem ereztem igazan oszintenek ezeket a szavakat. Lehet vegre elkene hinnem, hogy engem is lehet szeretni, es megbizni masokban....de vajon tenyleg lehet engem szeretni?? Valahogy erre a kerdesre sosem tudtam a valaszt...azt hiszem tul fura vagyok en ahoz, h valaki is szeressen. 
Emlekszem mikor elsoeves voltam az egyetemen beultem egy delutan egyedul egy kavehazba, abban az idoben mindig magammal hurcoltam a naplomat amiben folyton rajzoltam vagy irogattam dolgokat. 
Ulok a kavehazban es eppen rajzolgatok a forrocsokim melett amikor valaki megall elottem es azt mondja;ne haragudj de megkerdezhetem, hogy eppen mit csinalsz?  en mint aki nem ezen a bolygon el csak ennyit tudtam mondani ki vagy te? a fiu elmosolyodva csak ennyit valaszolt, en vagyok az aki eszrevette benned azt hogy mennyire kitunsz a tobbiek kozul....erre a jelenetre mindig jo visszaemlekezni, mert valahogy ilyenkor megfogalmazodik bennem az a sovanyka valasz,hogy igen teged lehet szeretni es majd eljon az az ember aki ertekelni tudja benned a "furasagodat".

2 megjegyzés:

  1. Remélem már nincsenek ilyen gondolatok a fejedben. Én nemrég tanultam meg, hogy nem létezik a "normális" tehát nem létezik a fura sem. Egyedi vagy, de nem egyedül. Miért ne szerethetnének? :)

    VálaszTörlés
  2. koszonom:) azt , hogy miert nem szeretnek nehez megvalaszolni de probalom elfogadni, hogy nem mindenki szerethet mindenkit:)

    VálaszTörlés

Akik itt jártak