2011. október 24., hétfő

Hetvegi kalandok

Szanom banom, hogy reg nem irtam de valahogy blog irasra sosem  jutott idom:P De most igyekszem bepotolni az elmaradasokatJ
Mikor meghallotam, hogy ket het vakaciot kapnak a gyerekek egy kisse megremultem, hogy ohh jajj most mihez kezdek veluk:D  jajj ne ertsetek felre imadom oket csak fogalmam sem volt, hogy mit fogunk csinalni amikor itthon lesznek. Mivel az anyukanak meg dolgoznia kellett a mult heten ezert  a ket gyereknek programokat talalt ki, igy mondhatjuk azt, hogy meg sem erezem a vakacio elso hetet:D  Csutortok este volt egy kis sitteles , szerencsere mindketten hamar elaludtak mert a delutani rajzolasban elfaradtak:P
Penteken jott a pakolas mivel 12kor indulni kellett a repuloterre , az apuka es az anyuka indult Barcelonaba a gyerekek meg a nagyinal lesznek/voltak egesz hetvegen:P
Ugy beszeltuk meg meg a heten Zsuzsaval, hogy majd penteken itt alszik es szombaton egyutt megyunk suliba, gyors vacsi utan Zsuzsa jott az amerikai Xfactor, amit imadok bar azert az angliai magasan fole kerekedi:P
Most kovetkezik a legizgalmasabb resz a szombat , meg most is kacagnom kell ha ragondolok:P eloszor is azt tudni kell , hogy amikor szombaton belepunk a suliba valami orult dili jon rank Zsuzsaval es szinte minden parbeszed vege rohogesbe fullad es ez igy megy az oran is:D szal. kepzelhetitek:P
Most egy kevesebben voltunk az oran mint alltalaban de ez sem szegte kedvunket es boszen vetettuk bele magunkat a feladatok megoldasaba, mar elkore rohogi a tanar amikor hatradolok a szeken es kijelentem, hogy en vegeztem,nem tudom hogyan sikerul de mindig sikerul elsore befejeznem:P Bar szo mi szo jol esik a dicseret amit a vegen kapok:D
Nah de terjek vissza a lenyeghez, elerkezik a szunet es mi azon vesszuk eszre magunkat , hogy csak a fiukkal maradtuk az osztalyban pontosabban “Reppörkével ,Macikával es Roy-al” , egyszer Roy bekopi Zsuzsanak, hogy le szeretne fenykepezni mert olyan pretty:D enyhe rohogesbe fulladt az egessz:D aztan vege let a szunetnek es kezdodott az ora masodik fele, ami gyorsan eltelt mivel engem a segedtanar leallitott egy szora, igy Zsuzsa hamar elsurrant a wc-re, akit Roy gyors leptekkel kovetett is:D
Miutan en is elbeszelgettem a tanarral es a segedtanarral, es bezsebeltem a dicsereteimet, nagy boldogsaggal leptem ki a folyosora ahol ott allt Reppörke az ajto elott, gyorsan hozzam is szolt, hogy ferjnel vagyok-e , erre elotort belolem a rohoges, hogy en?? En aztan soha!!!meg az kene, es hogy akkor vane baratom? mondom nincs, es hogy soha nem is volt? Mondom dehogynem de nem most nekem nem is kell mert csak a baj van veluk:D udvariasan megkerdeztem, hogy o hazas-e, azt mondja erre, hogy meg keresi a masik felet(erre ujabb rohoges, es gyorsan ra is vagtam volna ha nem szegyenlem, hogy kicsi draga nem en vagyok a masik fled:D).Rendesen ki lettem faggatva, hogy hol lakom es hogy hany eves vagyok, toredekesen bevallom a korom, mire megjegyzik, hogy o sokkal fiatalabnak gondolt, nah gondoltam meg egy aki 15nek nez, sebaj,meg egyszer halas leszek ennek :P Megjegyszte, hogy milyen szep vagyok, erre en mar nagyon egtem, kozben  atanar nezelodott kifele az ajton , hogy mi mirol beszelgetunk, es mikor erztem, hogy innen nincs menekves, mint egy hos lovag odalepett es mondta a sracnak, hogy az asztalodon hagytad  a szotarad, es legyszi menj be erte:D(de 100% ,hogy nem hagyta ott a szotarat mert a elottem pakolta el:P, vehetem ezt egy mentoakcionak a tanar reszerol, amiert nagyon halas vagyok). Persze mire a tanar is kijott arra visszajott Zsuzsa aki gyorsan huzott kifele a kijarat iranyaba,es egy cetlit nyomott a kezembe, amit miutan elovastam ramtort a rohogogorcs:D Ismetlem szo szerint ez volt rairva: megtudnad adni a szamod?Roy. :D  Zsuzsa elmondasa szerint , Roy a kezebe nyomta a cetlit es elkerte  a szamat, mire Zsuzsa befutott a wc-re es “szegeny” Roy-t otthagyta:D:D
Egessz nap csak ezen rohogtunk es persze azon, hogy hogyan fognak viselkedni mikor visszamegyunk majd a half term utan a suliba:P
Delutan gazdagabb lettem egy alomszep felsovel ami nagyon nagyon pihepuha es meleg, egyszeruen imadom:D A vasarlas utan jottunk is haza metroval mivel elegge kivoltunk faradva.
Este szola  telefonom, es Lucy hivott az anyukam testvere akiknek az edibedi gyerekei vannak es az alompasi ferje:D, hogy nem lenne-e kedvem este naluk sittelni, mondom dehogynem, gondoltamugysincs mas dolgom. 20perc mulva mar itt is volt Adam autoval, hogy felvegyen olyan jol elbeszelgettunk az uton, mikor beleptunk az ajton a ket kislany rohant is felem es rangattak fel az emeletre, hogy mutassak meg mit csinaltak nekem:D kaptam egy nagyon szep kis rajzocskat majd Rosie megkert, hogy olvassak neki , mondom Adamnek en nagyon szivesen de nem biszti, hogy a kislany megerti, hogy en mit is olvasok:P erre azt mondja majd valami konnyut valaszt nekem:D
Bisztos valamit nagyon jol csinaltam, mert Rosie megkert, hogy megegyszer olvassam el:P Majd jo ejt puszit adtam Rosienak es Evienek es Adam korbevezetett a hazban, beuzemelte a tv-et, h nezzem az xfactort es Lucy pedig mellem tette a kanapera a mac-et igy megvolt minden amire szuksegem volt, a kis monitort amin Zac-et figyelhetem a kisasztalra tette es a gyerekfelugyeleot vagy mit amin Eviet hallgathatom:) El is mentek szerencsere mindne rendben volt igaz Zac egy kicsitt nyoszorgott de hamar beadtam a cumijat es aludt is vissza. Adam hazatelefonalt es sms-t is irt, hogy ugye minden rendben,mondtam persze, maradjanak csak nyugodtan, 12re haza is ertek aztan szepen lefekudtem.Reggel a gyerekek alig vartak felkeljek es kimenjek a szobabol, hogy jatszhassunk roved jatek utan megkertem Adamet,hogy vigyen haza mivel nekem delutan talakoznom kell Viktorral.Hamar haza is fuvarozott persze Rosie is jot velunk, valahogy nem tudom magamrol levakarni, de olyan edes hogy meg kell zabalni:D
Gyors tus kaja es rohanas a talalkozora, ami elmaradt:D az en szokesegemnek hala rossz megalloban vartam, vagyis nem olvastam el teljesen az sms-t es rossz helyre mentem, szegeny Viktor meg hivott, hogy hol vagyok, mondom en itt nem latlak sehol, erre mondja hogy o teljesen mashol van:D Felajalnlotta, hogy oda jon de mondtam, h en ugyis kell talalkozzak Zsuzsaval majd maskor megejtjuk a tallit es hogy ne haragudjon :P
Persze Zsuzsaval ismet betevedtunk egy butiba ahol talalt nekem egy szep csipkes fekete rucit es csak 5£ volt szal nem tudtam otthagyni, O is talalt maganak egy csodaszep rozsaszin felsot aminek imadom a szinet:D
Nagyon hamar eltelt a hetvege, egy par oraja hozta vissza a gyerekeket a nagymama, de mar szepen alszanak is, kis angyalkak ugy orvendtek, hogy vegre itthon lehetnek, kaptam nagy oleleseket is:D
Most varom az anyukajekat, hogy jojjenek haza, kivancsi vagyok hogyan sikerult a kirandulasuk:)
Roviden ennyi lenne a hetvege,szerencsere most sem unatkoztam, es a jovo hetvege meg izgalmasabbnak igerkezik:) juhuu
Puszikak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak