2013. szeptember 17., kedd

The world of fandom

Ujra bocsi, hogy eddig nem sikerult irnom, csak szuper mozgalmasak a napjaim (nah jo egy egy napom az) :D
Nem is tudom emlitettem-e mar hogy van jegyem a marciusi Bastille koncertre?! azt hiszem nem...szoval van jegyeeeeeeeeeeeem a koncertre ami hipersz szuper fantasztikus es minden nap eljarom az egyiptomi oromtancomat ennek az oromere :D
A Bastille stormerseknek hala mar tudom is hogy kivel megyek :) Mivel az Ally Pally bazi nagy, tenyleg paraztam volna egyedul menni, de igy mar sokkal jobb moka lesz.
Nem akarom a teljes bejegyzest annak szentelni, hogy ujra a Bastillerol aradozok es hogy emnnyire imadom oket, hiszen ezt mar mind tudjatok:) inkabb arrol meselek...varjunk...felkeszultetek??
Sminkes voltam a fashion weeken!!! meg most sem hiszem el, hogy ott lehettem es oriasi nagy dologes fogalmam sincs, hogy mivel vagy h miert erdemeltem ki h elhivtak sminkesnek de eszmeletlen jo volt az a nap.
Feltoltok par kepet a sminkekrol amiket en keszitettem, tudom, hogy meg van mit fejlodnom, de ez az elso munkam es es aaa inkabb befogom :D









Most kaptam egy hivast, hogy vasarnapra es hetfore van jegyem Olympia Beautyra :D whaaaat?? :D es ne felejtsuk ki az oktober 6-ra szolo makeup showra is van jegyem :D
Ez remelem valami nagyon jonak lesz a kezdete :) Persze egy nagyon fontos dologrol szinte elfeledkeztem, pedig nem is :D Szal. Bebe itt a blogban inkabb Sherlock-kent emlegetett draga baratnem holnap azaz szerdan koltozik be a Wales-i koleszba es mostmar vegre egy orszagban vagyunk es ket ev utan ujra lathatom aaaaa Baker street reunion :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak