2013. szeptember 21., szombat

Csopoges

Ragodtam egy idejig rajta, hogy megirjam-e ezt a bejegyzest aztan arra jutottam, hogy megis megirom. Szerdan befejeztem a sulit aminek tudom, hogy orulnom kene, de megsem orulok, imadtam bejarni az orakra es azt csinalni amit szeretek. De vege, es most nem tudom mihez kezdjek,mi legyen a kovetkezo lepes...
egesz szerdan ezen ragodtam(szerencsere szabad napom volt, anyuek csak este ertek haza), ennek az lett a kovetkezmenye h panikroham tort ram. Probaltam, a legzesi modszert alkalmazni , h a szivem ne ugorjon ki a helyerol de egy par perc elteltevel a legzes is egyre nehezebben ment,igy jobbnak ereztem nem kuzdeni ellene es csak osszekucorodni a padlon es varni, hogy elmuljon.
Nem tudom, miert irom le nektek mindenzt, de igazsag szerint nem akarok senkinek sem beszelni rola,kiveve persze anyukamat es a noveremet. De mar azt is megbantam, hogy nekik szoltam, hisz ok lattak amint naponta tobbszor is ramtort apa halal utan. Anya teljesen bepanikolt de megis probalt engem nyugtatgatni, hogy minden rendben lesz es ne aggodjam tul a dolgokat, hisz az, hogy vegeztem a sulival nem jelent egyet azzal, hogy egybol sminkes melot is kell kapnom, es hogy tudja, hogy nem szokta mondani de irto buszke ram, hogy elvegeztem a sulit( o volt az egyetlen aki gratulalt).
Emlekszem, hogy emlitettem , hogy van egy dontes amit meg kell hoznom, es hogy tudom, hogy nemet fogok mondani. Tenyleg, nemet mondtam ra, amit kezdek kisse megbanni, igaz az is, hogy meg atgondolhatom Decemberig magam.
A dolog amiben dontenem kellett egy allasajanlat Budapesten,az egyik teve ado (kereskedelmi),szerkeszto/riporter posztot ajanlott, a fizetes is tok jo lenne, de en megis nemet mondtam.
Kerem, nem le orditani a fejem ezert! (koszonom)
Nem tudom elkepzelni azt, hogy ujra Pesten eljek, pedig most egyre nagyobb szuksegem van anyara, hisz o az akinek mostanaban elmerek mondani mindent. Tudom, hogy nehanyotok szamara ez furan hangzik, hisz nem mindenkinek felhotlen a viszonya az anyukajaval nehanyotok alig varja, hogy tavol legyen tolle :D de nekunk valahogy mukodik a dolog.
Az a baj, hogy tul sok minden tortent mostanaban es nem szoktam meg, hogy ennyire pezseg az elet korulottem. Az, hogy a Starbucksban egy irto (eszmeletlenul) jo pasi hozzam szol es leult mellem beszelgteni majd elhiv randira en meg idiota modon valamiert azt mondom, hogy baratom van nem mehetek....(?!?) szerintem ez nem normalis reakcio, meg tollem sem :D hisz csak kepzeletbeli, igen jol olvastatok kapcsolataim vannak :D fogalmam sincs miert mondtam nemet, vagyis tudom de nah....kicsit fura , hogy egy ilyen pont az en stilusom pasi vonzodna hozzam, szerintem inkabb megsajnalt, hogy egyedul ulok es gondolta felviditt vagy valami, en meg bunko modon azt mondom, hogy baratom van!! gratulalok magamnak!
Holnap lesz egy interjufelesegem, hat nagyon kivancsi leszek, hogy sikerul, ma nem mentem a make-uk showra mert probalom osszeszedni magam holnapra es nem elszurni a dolgokat.
A hetfoi showt viszont nem hagyhatom ki, ha az kell hozza h odaig rugdossam magam, hat megteszem :D
Tudom, hogy egy kisse negativra sikeredett ez a bejegyzes es bocsanat ezert, de jol esett kicsit kiirni magambol ezt az egeszet.
Remelem, hogy a kovetkezo bejegyzesben mar nem fogok csopogni nektek.Addig is par kep az utolso ora alkotasaibol:D




1 megjegyzés:

Akik itt jártak