2013. június 1., szombat

:)

Ket azaz pontosan ket nap mulva utazom Pestre es esek tul a muteten, hogy felek-e?...hat hogyne felnek, reszketek attol, hogy orditani fogok a fajdalomtol, nem nem a mutet alatt hanem utanna, tudom, hogy kapok majd fajdalomcsillapitokat arra a hetre de akkor is...fajdalom brrr.
Szerencsere anya baratnoje gyogyszeresz, szal. tuti kileszek utve egesz heten :D  A tegnap felhivtam a dokit,mert ujabb kerdeseim voltak (mert tele vagyok kerdesekkel, szinte mindig mindenrol, a fene tudja honnan ez a nagy tudasszomj :D ), o persze megnyugtatott, hogy minden rendben lesz es ha minden jol megy akkor masfel het utan mar a varratokat is kiszedik.
Anya nagyon fel, hogy hogyan fogom atveszelni, en probalom megnyugtatni de nem nagyon sikerul amikor en is bevagyok parazva.
A becsi kirandulassal meg nem tudom mi lesz, minden attol fugg, hogy hogyan fog a szervezetem reagalni a mutet utan.
Amugy ma nagyon jo kis napot terveztem magamnak, kigondoltam, hogy felulok egy buszra amire altalaban nem szoktam, hisz semmi dolgom arra :) de felpattantam es fogalmam sem volt, hogy hol szalltam le, hagytam magam elveszni a varosban, talaltam egy kis parkot ahova gyonyoruen sutott a nap, letelepedtem egy padra es olvastam. Nem igazan vagytam tarsasagra, furcsa modon elveztem a sajat tarsasagomat, hosszu ido ota eloszor. Elovettem a taskam aljan levo dugi csokimat es gyorsan be is faltam, hisz nehogy mar megromoljon az az egy het alatt amig nem leszek Londonban alapon :D
A telefonom szerint mint kiderult nem is voltam olyan messze a kozponttol, igy utnakindultam gyalog, hisz le kell dolgozni azt a tabla csokit:)
Bementem a h&m-be venni anyanak egy felsot, mert mar a mult heten kineztem neki a honlapon es szerencsere volt az o mereteben igy jott velem haza.
Mivel kora delutan volt ebedido elott, tudtam, hogy nem lesz nagy forgalom a kedvenc Starbucksomban igy beultem megenni az ebedem es irni egy kicsit, a kiszolgalo lany volt olyan kedves, hogy nem csak egy csillagocskat adott a kartyamra hanem kettot igy hamarosan ingyen frappezhatok :)
Telefonalt hostanyum, hogy baj lenn-e ha este szittelnem kene, mert ugy szeretnenek apuval kimenni vacsizni, mondtam, hogy semmi problema, hisz ugysem megyek este sehova.
Ahogyan kileptem a Starbucksbol egy szemtelen szellocske felroppintette a ruhamat igy az egesz utca lathatta amit nem kellett volna latni :D amilyen gyorsan csak tudtam menekulore fogtam es is jottem haza :)
Most egy het csend lesz a blogon, de amint visszajottem beszamolok nektek a mutetrol, es ha minden jol megy a becsi kirandulasrol is :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akik itt jártak