2011. szeptember 22., csütörtök

Kell egy kis izgimizgi:D

S.O.S. ma rajottem, h tul sok a szabadidom, es neha az unalomtol fekve az agyon szamolom a kis pottyoket a falon...nagyon durcas:D otleteket varok:P
Szombaton suli Harrowban aztan vasarnapra be kellene tervezni valami izgit:P gondoltam irok V-nek mert sajna a multkori talalkozot le kellett mondanom:) de szeretnek egy kis fecsego csevegos csajos tracspartyt is hatha az is osszejon..:)
Hianyzik nagyon Bebe, h felfedezzuk Londont es h.kibeszeljuk Doctor Who ujabb epizodjait es  Misha gyonyoru szemeirol sincs akinek aradoznom :)) puszillak Dragasag es gyere-gyere hamar vissza, bar tudom, h most neked nagyon jo ott a nagy Amerikaban, de nekem akkor is hianyzooool.
Jahh de a nap egyik  fontos esemenye, almaim olasz pasijat lattam ma, ha csak par masodpercre is, de filmbe illo jelenet volt, kepzeljetek egy tipikus angol utcat,tipikus angol idojarassal:P leveleket felkavarja a szel a frissen mosott hajamba belekap a szel amikor megjelenik O a buszmegalloban, mikozben en varom a kislanyt, ramnez ranezek, olvadas:D elsetal (nana, h nem all meg) megy par metert es visszafordul nana h en is Ot neztem, odamond vmit a baratjanak es azzal el is mennek....tudtam, h nem fog megalni miert is allna, de azert jo volt par percig epekednni utanna:D

3 megjegyzés:

  1. Halihó, gondoltam válaszolok már itt :P Ha van kedved, és időd, akár most hétvégén is összefuthatunk :) Én északon, Friern Barnetben lakok, de utazás szempontjából rugalmas vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. huhaa szupi, mit szolnal a szombathoz? mondjuk nekem 1ig suli de azutan szabad vagyok, neked mikor jo, este vagy delutan?:D

    VálaszTörlés
  3. skype-on vagy facebookon fenn vagy? ott meg tudnánk könnyebben beszélni, de amúgy délelőtt kell egy kicsit itthon lennem, míg a fiúkért jön az apuka, aztán szabad vagyok egész hétvégén :) (FB: Simon Tamás, skype: kambuc)

    VálaszTörlés

Akik itt jártak